Co dělo v červenci a na začátku srpna!

13.08.2010 08:04

Hlásíme se po dlouhé době, ne že bychom nic nedělali a váleli si šunky, ale tak nějak se nám - teda paničce nechtělo psát. Fay kompletně vylínala - byl z ní opět bernský salašnický naháč! Ale aspoň jí nebylo horko a skvěle se sušila. Teď už má chlupy zase zpátky - je jak deka - schne zase dlouho.

Chodili jsme plavat - Fay, Cory i Bobin... Na nátrži u Familií jsme se koupali všichni - včetně páničků. Bobi zase prokousl kruh. Pániček se chtěl svézt, kruh ho vysypal a než se stihl vynořit, náš dědek pes ho prokousl a bylo po zábavě.

Stihli jsme i zoo, grilovačky, procházky v lese a na horách, Hranickou propast. Já jsem zase řádila s Cory jako černá ruka - zejména když Ondra slavil 30!!!

Začala jsem hárat - Cory o týden dříve, takže se zase vyhýbáme pejskům!

A taky jsme s Cory zjistili, že je z vody lepší lovit balónek než klacek... Panička nechápe :-) Cory a já nejsme balónkové typy, ale za tím žlutým vlezeme obě všude a div se nepopereme!!!

Fotogalerie je zde. Malé rozmazané video mě ve vodě je tady.