A máme doháráno

26.08.2010 11:42

Konečně jsem přestala hárat... Ne že by to vadilo mně, ale panička nebyla spokojená. Byla jsem prý hrozně ukňučená a umazlená :-) Samožřejmě panička přehání!!! Jak jinak taky! A taky se paničce nelíbili pejsci, které jsem si vybírala za potenciální ženichy - yorkshire, westík apod. Snad jen hovawarta Lexe by mi povolila...

Byla jsem malinko nevrlá a dokonce jsem grajfla Cory do škraně, když mě otravovala. Nechtěla jsem pustit, museli mě přemlouvat!

Mám nového kamaráda - je v rodině - čokoládový labradorský retrívr Falko. Je sestřenky Adél. Zatím je to takové mrně, ale už si dovoluje - pěkně vrčí, štěká... Ještěže já jsem taková hodná hraběnka. Chodí se s námi koupat a přesvědčujeme ho, že plavání je fakt super.

Taky jsme byli na výletě na Ondřejníku a na přehradě Baška. Teda kdybych mohla rozhodovat místo paničky, Ondřejník bych vynechala a hned sebou plácla do vody v přehradě. Ale i tak tam bylo hezky!

Pár fotek je zde.